Керівник гуртка
з лего-конструювання 5-6 років
Руда Анна Михайлівна
- розвитку мовлення;
- розвитку творчої уяви;
- розвитку дрібної моторики;
- формуванню абстрактного та логічного мислення;
- можливості реалізовувати свої творчі здібності;
- розвитку креативності;
- розвитку комунікативних навичок;
- розвитку навичок роботи в команді;
- розвитку навичок роботи над проєктами.
Заняття проводяться за допомогою навчальних конструкторів LEGO education. На заняттях у студії «BabyLand» діти знайомляться з навколишнім середовищем, з першими конструкціями, вчаться взаємодіяти з вихованцями, створюють свого першого робота, досліджують, програмують та розуміють, що навчання може бути цікавим та захоплюючим.
Типи завдань на занятті:
- складання конструкцій за схемою за допомогою педагога;
- складання власних конструкцій;
- LEGO-диктант;
- LEGO-мозаїка;
- створення проєктів.
Вихованці на заняттях:
- вивчають такі фізичні величини, як швидкість, сила, час, відстань, маса, тощо;
- ознайомлюються з програмним забезпеченням LEGO Education WeDo, опановують середовище програмування;
- вивчають принципи дії та особливості роботи датчиків.
- Розвивають словниковий запас і навички спілкування при поясненні роботи моделі;
- встановлюють причинно-наслідкові зв’язки;
- аналізують результати і шукають нові рішення;
- розвивають логічне мислення і програмування заданої поведінки моделі.
Додатковою перевагою відвідування студії є участь у щорічних Всеукраїнських STEM-фестивалях та олімпіадах по робототехніці, що значно збільшує мотивацію вихованців до отримання знань.
Завдання, які ставить перед собою педагог,
використовуючи конструктор для навчання:
- розвиток пам'яті, мислення, уяви і фантазії, інтелектуальних здібностей та емоційно-мотиваційної сфери особистості вихованця;
- розширення, вивчення і закріплення лексичних одиниць, прилучення до іншомовної культури;
- формування навичок роботи в групі чи колективі, виховання толерантного ставленння один до одного, почуття підтримки та взаємодопомоги.
Немає коментарів:
Дописати коментар