Студія "BabyLand"

Студія "BabyLand" 
(лего-конструювання, англійська мова)

Керівник гуртка 
з лего-конструювання 
 5-6 років

Руда Анна Михайлівна

Робота з LEGO сприяє:
  • розвитку мовлення;
  • розвитку творчої уяви;
  • розвитку дрібної моторики;
  • формуванню абстрактного та логічного мислення;
  • можливості реалізовувати свої творчі здібності;
  • розвитку креативності;
  • розвитку комунікативних навичок;
  • розвитку навичок роботи в команді;
  • розвитку навичок роботи над проєктами.

        Заняття проводяться за допомогою навчальних конструкторів LEGO education. На заняттях у студії «BabyLand» діти знайомляться з навколишнім середовищем, з першими конструкціями, вчаться взаємодіяти з вихованцями, створюють свого першого робота, досліджують, програмують та розуміють, що навчання може бути цікавим та захоплюючим.


Типи завдань на занятті:

  • складання конструкцій за схемою за допомогою педагога;
  • складання власних конструкцій;
  • LEGO-диктант;
  • LEGO-мозаїка;
  • створення проєктів.



Керівник гуртка 
з лего-конструювання 
 6-8 років 
Мелкумян Аліна Сергіївна


  Курс початкової робототехніки допомагає стимулювати інтерес молодших школярів до природничих наук та інженерного мистецтва. Це навчання, спрямоване на самостійний пошук рішення проблем і завдань, розвиток здатності дитини самостійно ставити навчальні цілі, проектувати шляхи їх реалізації, контролювати і оцінювати свої досягнення.

    За допомогою WeDo діти можуть проводити дослідження, аналізувати їх і ділитися своїми науковими відкриттями, конструюючи, програмуючи і вносячи зміни в проєкти. В ході колективної роботи вони занурюються в світ наукового пізнання, технічного конструювання, технології та програмування, які пробуджують потяг до проведення дослідів і науково-орієнтованих досліджень.


    Вихованці на заняттях:

  • вивчають такі фізичні величини, як швидкість, сила, час, відстань, маса, тощо;
  • ознайомлюються з програмним забезпеченням LEGO Education WeDo, опановують середовище програмування;
  • вивчають принципи дії та особливості роботи датчиків.
  • Розвивають словниковий запас і навички спілкування при поясненні роботи моделі;
  • встановлюють причинно-наслідкові зв’язки;
  • аналізують результати і шукають нові рішення;
  • розвивають логічне мислення і програмування заданої поведінки моделі.

        Додатковою перевагою відвідування студії є участь у щорічних Всеукраїнських STEM-фестивалях та олімпіадах по робототехніці, що значно збільшує мотивацію вихованців до отримання знань.

Керівник гуртка 
з англійської мови
 Журавко Аліна Дмитрівна


    Головною метою роботи з навчальним конструктором LEGO на заняттях англійської мови є вивчення мови як засобу спілкування. Взаємодія, співробітництво та взаєморозуміння вихованців з педагогом є найважливішою умовою освітнього процесу. Педагог індивідуально підходить до кожного вихованця та знаходить творчий підхід у навчанні.

Завдання, які ставить перед собою педагог, 

використовуючи конструктор для навчання:

  • розвиток пам'яті, мислення, уяви і фантазії, інтелектуальних здібностей та емоційно-мотиваційної сфери особистості вихованця;
  • розширення, вивчення і закріплення лексичних одиниць, прилучення до іншомовної культури;
  •  формування навичок роботи в групі чи колективі, виховання толерантного ставленння один до одного, почуття підтримки та взаємодопомоги.



Немає коментарів:

Дописати коментар